Banner 728x90px

Τον άδικο αποκλεισμό εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της προκήρυξης των αναπληρωτών Γενικής Αγωγής, λόγω προβλήματος στην πληρωμή του e-paravolo, αναδεικνύει ο Βουλευτής Ηλείας Μιχάλης Κατρίνης, συνυπογράφοντας με άλλους 19 βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής σχετική ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας.

Οι αποκλεισμένοι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι παρότι εκδόθηκε παράβολο μέσω της διαδικασίας του e-paravolo, υπήρξε πρόβλημα στην πληρωμή του από την εφαρμογήτης Εθνικής Τράπεζας μέσω κινητού, καθώς η τράπεζα εξέδωσε νέο παράβολο, με αυτόματη ακύρωση του αρχικούπου είχε αναγραφεί στην αίτησή τους. Το αποτέλεσμα τηςδιαδικασίας αυτής ήταν οι υποψήφιοι να κριθούναπορριπτέοι, λόγω της ύπαρξης δύο παραβόλων.

Συγκεκριμένα, κάποιοι υποψήφιοι παρότι έλαβαν μήνυμα ότι η αίτηση υποβλήθηκε με επιτυχία, καθώς και αριθμόπρωτοκόλλου, δεν έλαβαν αντίστοιχα ειδοποίησηεκκρεμότητας πληρωμής του παραβόλου, ενώ σε άλλεςπεριπτώσεις δεν καταχωρήθηκε καν η αίτησή τους.

Για τις δυσλειτουργίες που παρατηρήθηκαν κατά τηντραπεζική συναλλαγή και τις ασαφείς οδηγίες στηκαταβολή του παραβόλου, δεν ευθύνονται βεβαίως οιυποψήφιοι οι οποίοι βρέθηκαν εκτός πινάκων χωρίς δικήτους υπαιτιότητα. Υποχρεώνονται, μάλιστα, να μπουν στηδιαδικασία ενστάσεων, λόγω ενός καθαρά τεχνικούπροβλήματος στην πληρωμή ενός παραβόλου 3 ευρώ, και όχι για κάποιο ζήτημα που σχετίζεται με την νομιμότητα των δικαιολογητικών τους ή την εκπλήρωση κάποιουάλλου ουσιώδους όρου της προκήρυξης.

Ο αποκλεισμός από τους πίνακες αναπληρώτων ΓενικήςΑγωγής, αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών σε όλη τηχώρα, για αυτό και είναι αναγκαίο να υπάρξει μέριμνα από το Υπουργείο Παιδεία, για την άρση της αδικίας και να ληφθεί άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία που θα λύσειοριστικά το πρόβλημα.

Ο κύριος Κατρίνης δήλωσε: «Αρκετοί εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν λόγω δυσλειτουργιών και ασαφών οδηγίωνκατά τη διαδικασία της υποβολής της αίτησής τους. Καταθέσαμε ερώτηση και αναμένουμε την απάντηση τηςΥπουργού Παιδείας σχετικά με το αν προτίθεται να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση ώστε να αποκατασταθεί η διαφαινόμενη αδικία εις βάρος τωνσυγκεκριμένων εκπαιδευτικών οι οποίοι χωρίς να ευθύνονται βρέθηκαν σε αυτή τη δυσμενή κατάσταση».

 

 

 

1