Γάμοι μετά μουσικής αλλά χωρίς χορό – Oι νέες αλλαγές στα μέτρα που ισχύουν από αύριο Σάββατο

Αυξάνεται ο αριθμός των ατόμων σε γάμους και δεξιώσεις από 1η Ιουλίου

Για τη χαλάρωση των μέτρων που ισχύουν από αύριο Σάββατο 12/6, τη μουσική, την αύξηση των καλεσμένων σε δεξιώσεις και τα self test μίλησε ο Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Από τις έξι».

«Το κάθε τι έχει νόημα. Η απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 01.30 έως 05.00 λήγει τέλος του μήνα. Αυτή την στιγμή οι λοιμοξιολόγοι μας λένε ότι πρέπει να τηρήσουμε αυτό το ωράριο» δήλωσε ο κ. Παπαθανάσης.

«Όπως λειτουργούσαμε πριν με τη μουσική θα λειτουργούμε με τους κανόνες» είπε ο κ. Παπαθανάσης αναφορικά με τη μουσική.

Όσον αφορά τις επιχειρήσεις εστίασης που βρίσκονται σε στοές, η πρόβλεψη για λειτουργία αφορά όλα όσα βρίσκονται σε αεριζόμενες στοές μόνο με δύο εισόδους.

«Από 1η Ιουλίου οι λοιμωξιολόγοι έκριναν ότι μπορούμε να πάμε στα 300 άτομα και πάντοτε με μέτρα και κανόνες, με ροτόντες των 8 ατόμων» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Παπαθανάσης.

Μιλώντας μιλώντας για τους γάμους διευκρίνισε ότι οι καλεσμένοι θα ψυχαγωγούνται με μουσική αλλά δεν θα μπορούν να χορεύουν.

Related post

Ξεκίνησαν οι εργασίες στη Μανωλάδα, συνεχίζονται τα έργα σε όλο τον Δήμο – Αυτοψία Δημάρχου και Τεχνικής Υπηρεσίας.

Ξεκίνησαν οι εργασίες στη Μανωλάδα, συνεχίζονται τα έργα σε…

Προτεραιότητα για τη Δημοτική Αρχή η αντιπλημμυρική θωράκιση:   Ξεκίνησαν οι εργασίες στη Μανωλάδα, συνεχίζονται τα έργα σε όλο τον Δήμο…
Καλαματιανός: «Ο στόχος της περιφερειακής ανάπτυξης μπορεί και πρέπει να επιτευχθεί»

Καλαματιανός: «Ο στόχος της περιφερειακής ανάπτυξης μπορεί και πρέπει…

  ΔΙΟΝΥΣΗΣ – ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ   Διονύσης Καλαματιανός: «Ο στόχος της περιφερειακής ανάπτυξης μπορεί και πρέπει να επιτευχθείΚαλαματιανός: «Ο…
Στις 120 δόσεις τα παλιά χρέη – «Ανάσα» υπό το βάρος της ακρίβειας και των συσσωρευμένων οφειλών

Στις 120 δόσεις τα παλιά χρέη – «Ανάσα» υπό…

Με το νέο πλαίσιο, ο μέγιστος αριθμός δόσεων ανεβαίνει στις 120, έναντι 72 προηγουμένως, ενώ η ελάχιστη μηνιαία καταβολή καθορίζεται στα…